Συχνές ερωτήσεις για τις εταιρικές κάρτες της πρώην Millennium Bank στην Ελλάδα

Νέες εταιρικές κάρτες της πρώην Millennium Βank στην Ελλάδα δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις

1.
Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank;
Νέα εταιρική κάρτα της πρώην Millennium Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση εταιρικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.
2.
Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης επιπλέον πρόσθετων εταιρικών καρτών της πρώην Millennium Bank για την εταιρεία μου;
Εφόσον έχετε ήδη εταιρική κάρτα της πρώην Millennium Bank, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με το οποίο συνεργάζεστε για να αιτηθείτε την έκδοση επιπλέον πρόσθετης κάρτας.
3.
Ποιές συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την εταιρική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank, στα ΑΤΜs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς;
Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:
  • ανάληψη μετρητών
  • αλλαγή Ρin
  • πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • ερώτηση υπολοίπου
  • ενεργοποίηση κάρτας
4.
Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:
  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας
  • της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • των ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
  • της Εξυπηρέτησης Πελατών στο 18 28 38 ή στο 210 328 8000, 24ώρες το 24ωρο
5.
Πώς μπορώ να πληρώνω την εταιρική κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:
  • στα ταμεία και στα ΑΤΜs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντόςτων καταστημάτωντης Τράπεζας Πειραιώς
6.
Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank , η οποία λήγει σύντομα. Θα λάβω την ανανέωση της κάρτας μου;
Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.
7.
Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;
Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας προσκομίζοντας το υφιστάμενο πλαστικό.
8.
Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank και δεν θυμάμαι το PΙΝ της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή του;
Για την επανέκδοσή του Pin, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος της Εταιρίας να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
9.
Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής μου κάρτας της πρώην Millennium Bank, που έχω δώσει;
Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού που είχατε δηλώσει, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.
10.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την εταιρική κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.
11.
Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής εταιρικής κάρτας της πρώην Millennium Bank;
Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 18 28 38 ή στο 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο.
12.
Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την εταιρική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:
  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή