Γενικές Ασφάλειες

Η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες ING, ERGO και INTERAMERICAN έχει δημιουργήσει για εσάς σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν κάθε σας ανάγκη.

Τα εξειδικευμένα στελέχη του διευρυμένου δικτύου του Ομίλου Πειραιώς σας περιμένουν για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα προγράμματα που σας ταιριάζουν.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Έχω ασφαλιστήριο αυτοκινήτου Αnytime από το πρώην δικτύο Millennium Bank στην Ελλάδα, το συμβόλαιο μου παραμένει σε       ισχύ;

Βεβαίως, το συμβόλαιο σας είναι σε ισχύ χωρίς καμία αλλαγή μέχρι τη λήξη του.



 2.  Θα μπορέσω να το ανανεώσω ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη εταιρία;

Βεβαίως και θα ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας.



 3.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και θέλω να πληρώσω τη δόση του συμβολαίου αλλά τώρα με την       ενοποίηση των Τραπεζών δεν ξέρω τι ισχύει;

Μπορείτε να το πληρώσετε μέσω πάγιας εντολής από λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, εφόσον την είχατε ορίσει, ή με κατάθεση μετρητών σε ταμείο οποιουδήποτε καταστήματος από το διευρυμένο δίκτυο της τράπεζας Πειραιώς, προσκομίζοντας την ειδοποίηση πληρωμής που έχετε λάβει από την ασφαλιστική εταιρεία και αναγράφει τον κωδικό πληρωμής. Σε περίπτωση που δεν έχετε την ειδοποίηση πληρωμής μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο 18 28 38 (από Σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).



 4.  Έχω ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο αυτοκινήτου Interamerican ή Anytime και είχα μια ζημιά. Πού θα πρέπει να απευθυνθώ για να        αιτηθώ αποζημίωση;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών καλώντας στην 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης 1158, από σταθερό ή κινητό .

Γενικές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και θα ήθελα να προσθέσω μια επιπλέον κάλυψη στο       ασφαλιστήριο αυτοκινήτου μου Αnytime Interamerican, πού μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιαδήποτε μεταβολή του ασφαλιστηρίου σας any time, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Anytime της Interamerican, στα τηλέφωνα 210 94 60000 ή 801 11 30000 από τις 8:00 έως και τις 21:00, τις εργάσιμες ημέρες.



 2.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και ενδιαφέρομαι για ασφάλεια αυτοκινήτου αλλά δεν έχω τη       δυνατότητα να περάσω από κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Πώς μπορώ να ενημερωθώ;

Εάν είστε κάτοχος χρεωστικής κάρτας μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία winbank phone banking και να σας καταχωρήσουμε τηλεφωνικώς την αίτηση για ασφαλιστήριο αυτοκινήτου.

Εάν έχετε λάβει κωδικούς για το winbank web banking, μπορείτε να καταχωρήσετε και μόνος σας την αίτηση, χωρίς να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Επιπλέον, θα λάβετε το προσωρινό σήμα μέσω e-mail και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας.



 3.  Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Σε οποιοδήποτε κατάστημα από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.