Πρόσβαση χρηστών του Phone banking της πρώην GENIKI Bank στο winbank phone banking

Συχνές Ερωτήσεις



 1.  Από πού μπορώ να μπω στο phone banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;
 
α)  Καλέστε στο 18 28 38 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 3288000 (για κλήσεις από το εξωτερικό). Αν επιθυμείτε να συνεχίσετε στα Αγγλικά πιέστε «9».

β)  Θα ερωτηθείτε για το αντικείμενο που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Μπορείτε να αναφέρετε το λεκτικό «Πιστοποίηση Phone banking».

γ)  Θα σας ζητηθούν οι κωδικοί της υπηρεσίας phone banking.  Μπορείτε είτε να τους αναφέρετε, είτε να τους πληκτρολογήσετε.


 2.  Ποια είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το phone banking της πρώην GENIKI Bank στο winbank phone banking, προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;
 
Για να κάνετε είσοδο στο winbank phone banking θα χρησιμοποιήσετε:
  • ως Username το κινητό τηλέφωνο ή σταθερό που έχετε δηλώσει στη GENIKI Bank
  • ως Password το custom 6-ψήφιο ΡΙΝ που χρησιμοποιείτε στο phone banking της GENIKI Bank.

Σε περίπτωση που δεν έχετε δηλωμένο κινητό ή σταθερό τηλέφωνο δεν θα μπορείτε να κάνετε είσοδο. Θα έχετε ωστόσο την  δυνατότητα να εγγραφείτε μέσω του IVR-winbank phone banking με το ΡΙΝ της κάρτας σας. 
Σε περίπτωση που είστε ήδη χρήστες του winbank phone banking, θα κάνετε είσοδο με τα προσωπικά σας στοιχεία που χρησιμοποιούσατε πριν τη μετάπτωση. 

Σημ.: Οι εταιρικοί πελάτες της GENIKI phone banking, δεν θα μεταπτωθούν στο winbank phone banking.

 3.  Ήμουν χρήστης του G-Phone banking, δεν διαθέτω χρεωστική κάρτα και θέλω να ενεργοποιήσω το SMS extra – pin για να προχωρήσω σε συναλλαγές μέσω winbank phone banking.  Τι χρειάζεται να κάνω;
 
Μπορείτε να προχωρήσετε σε ενεργοποίηση του SMS extra-pin, με την επισκεψή σας σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.


 4.  Ήμουν πελάτης μόνο της GENIKI Bank, έχω ξεχάσει το pin του G-Phone banking, πως θα πιστοποιούμαι στο winbank phone banking;
 
Θα πρέπει να κάνετε εγγραφή στο winbank phone banking αποδεχόμενος τους όρους, προκειμένου να ισχύσει και για εσάς ότι ισχύει στους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.


 5.  Ήμουν χρήστης της υπηρεσίας Phone banking στην τράπεζα GENIKI Bank και επιθυμώ να  αλλάξω το phone banking pin σε νέο προσωπικό μου. Τι θα πρέπει να κάνω;
 
Θα πρέπει να καλέσετε στο Call Center της τράπεζας και να ακολουθήσετε τις σχετικές οδηγίες.

Σημ.: τα παραπάνω ισχύουν εφόσον ο πελάτης έχει κάνει ένα επιτυχημένο login στο pb και έχει αποδεχτεί τους όρους.


 6.  Είμαι πελάτης και των 2 τραπεζών και έχω ενεργές χρεωστικές κάρτες και στις 2 τράπεζες. Μπορώ να ορίσω για phone banking pin, το pin της κάρτας που εγώ επιθυμώ;
 
Ναι.


 7.  Ήμουν πελάτης μόνο της Τράπεζας GENIKI Bank, ήμουν χρήστης του phone banking και έχουν μεταπτωθεί οι κωδικοί μου. Μπορώ στο winbank phone banking να αλλάξω το ΡΙΝ μου, μέσω του συστήματος των ηχογραφημένων μηνυμάτων (IVR);
 
Ναι.

Σημ.: τα παραπάνω ισχύουν εφόσον ο πελάτης έχει κάνει ένα επιτυχημένο login στο pb και έχει αποδεχτεί τους όρους.


 8.  Ήμουν χρήστης του Phone banking της GENIKI Bank, μπορώ να μεταβάλλω το user id ή και να προσθέσω επιπλέον τηλέφωνα;
 
Ναι.

Σημ.: τα παραπάνω ισχύουν εφόσον ο πελάτης έχει κάνει ένα επιτυχημένο login στο pb και έχει αποδεχτεί τους όρους.

 9.  Στο G-Phone banking είχα ορίσει πληρωμές/ μεταφορές με φιλικές ονομασίες. Θα μπορώ να συνεχίσω να τις  χρησιμοποιώ ή θα πρέπει να οριστούν εκ νέου;
 
Θα μεταπτωθούν μόνο οι φιλικές ονομασίες συναλλαγών που αφορούν σε μεταφορές , εμβάσματα και πληρωμές πιστωτικών καρτών.

Σημ.: Για τα προϊόντα/ υπηρεσίες που η winbank δίνει την δυνατότητα να οριστεί Φιλική Ονομασία.


 10.  Είμαι εκπρόσωπος εταιρείας και επιθυμώ να πιστοποιηθώ στο Phone banking  για να κάνω συναλλαγές, όπως έκανα και στην GENIKI Bank.  Ποιους κωδικούς θα χρησιμοποιήσω;
 
Το winbank phone banking χρησιμοποιείται μόνο από Ιδιώτες πελάτες. 

Τα Νομικά Πρόσωπα δεν έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο κανάλι.


 11.  Είμαι εκπρόσωπος εταιρείας και επιθυμώ να πιστοποιηθώ στο Phone banking  για ελέγξω λογαριασμό  της εταιρείας; Πως θα πιστοποιούμαι;
 
Μέσω του winbank phone banking θα βλέπετε μόνο τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη, ως Φυσικό Πρόσωπο.