e-Banking - Πρώην GENIKI Bank - F.A.Q.

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής winbank της Τράπεζας Πειραιώς υποδέχεται από τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου τους χρήστες του e-banking της πρώην GENIKI Bank. Οι χρήστες μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει η πιο βραβευμένη ηλεκτρονική τραπεζική του Ελληνικού χώρου, η οποία ήδη φιλοξενεί χρήστες από 7 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς. Μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης, οι χρήστες της πρώην GENIKI Bank, αποκτούν πρόσβαση σε πλήθος νέων υπηρεσιών και λειτουργιών, όπως:

  • Την πολυβραβευμένη υπηρεσία winbank web banking η οποία προσφέρει περισσότερες από 800 διαφορετικές συναλλαγές καλύπτοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τόσο των ιδιωτών όσο και των εταιρικών πελατών
  • Διαχείριση όλου του Χαρτοφυλακίου προϊόντων, online άνοιγμα προϊόντων, πάνω από 700 πληρωμές σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, πρωτοποριακές συναλλαγές, δυνατότητα για αγοραπωλησίες μετοχών σε περισσότερα από 30 Διεθνή Χρηματιστήρια και πολλαπλά επίπεδα εγκρίσεων με διαφορετικά όρια για εταιρικούς πελάτες
  • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω του winbank phone banking
  • Εξειδικευμένες εφαρμογές mobile banking για κινητά iPhone και Android
  • Πλήρης ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω της υπηρεσίας winbank Alerts για συναλλαγές σε Λογαριασμούς, Κάρτες, Πάγιες Εντολές καθώς και Χρηματιστηριακές Συναλλαγές

Συχνές Ερωτήσεις

 1.  Από πού μπορώ να μπω στην winbank web banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο        μου;

Για να συνδεθείτε στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς πληκτρολογείτε www.winbank.gr

  • Στο πεδίο Username θα πρέπει να καταχωρήσετε το User ID με το οποίο κάνατε είσοδο στο GENIKI e-Banking.
  • Στο πεδίο Password, για την πρώτη είσοδό σας, θα χρησιμοποιήσετε κανονικά τη συσκευή OTP με την επιλογή APPLI-1 ώστε να παραχθεί το Password Εισόδου σας.

Η διαδικασία πρώτης εισόδου είναι ίδια είτε αφορά ιδιώτες είτε εταιρικούς χρήστες.

Προσοχή: Τον 6ψήφιο κωδικό που θα πληκτρολογήσετε στο πεδίο Password είναι απαραίτητο να τον πληκτρολογήσετε ξανά στην αμέσως επόμενη σελίδα προκειμένου να τον αλλάξετε και να ορίσετε κάποιο άλλο Password της επιλογής σας.



 2.  Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το GENIKI e-Banking στην πλατφόρμα της winbank,        προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Στο πεδίο Username καταχωρείτε το User ID που χρησιμοποιούσατε για την είσοδο στο GENIKI e-Banking. Κατά την πρώτη σας είσοδο στην winbank, θα πρέπει να προχωρήσετε σε μεταβολή του Password.

Στο πεδίο Παλιό Password θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον 6ψήφιο κωδικό που είχε παραχθεί από τη συσκευή OTP και χρησιμοποιήσατε για την είσοδό σας. Στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες αλλαγής του Password.

Μετά την 1η είσοδο σας, θα κάνετε login με το Username και το Password που έχετε ορίσει και συνεπώς δεν θα χρειάζεστε πλέον τη συσκευή OTP.



 3.  Είμαι κάτοχος κωδικών της winbank και κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία εξακολουθώ να έχω εικόνα μόνο των προϊόντων της       Τράπεζας Πειραιώς και όχι και αυτών που διατηρώ και στo πρώην δίκτυο της GENIKI Bank στην Ελλάδα. Τι ενέργειες θα πρέπει
      να κάνω;


Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου οι υπάλληλοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνει μοναδικοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων που είχατε δηλώσει στις δυο τράπεζες. Εφόσον ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, πλέον κάνοντας είσοδο με τους κωδικούς της winbank, θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που διατηρείτε τόσο στην Τράπεζα Πειραιώς όσο και στο πρώην δίκτυο της GENIKI Bank.

Ωστόσο μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, έχετε τη δυνατότητα κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στο GENIKI e-Banking να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα του πρώην δικτύου της GENIKI Bank και αντίστοιχα κάνοντας είσοδο στην πλατφόρμα της winbank με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην winbank να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της Πειραιώς.



 4.  Θα πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank web banking;

Ιδιώτες: Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια καθώς με την πρώτη επιτυχημένη είσοδό σας στην υπηρεσία winbank web banking αποδέχεσθε ηλεκτρονικά τη νέα σας σύμβαση.

Εταιρίες: Θα ισχύουν και οι δύο κωδικοί εισόδου για τα δύο προφίλ (το υπάρχον στη winbank και αυτό που έχει μεταπέσει από τη GENIKI Bank). Και στα δύο προφίλ, θα φαίνονται όλα τα προϊόντα, και αυτά της Πειραιώς και αυτά της GENIKI Bank. Η διαφοροποίηση θα είναι στα δικαιώματα και στα εγκριτικά επίπεδα (προσβάσεις, όρια, κλπ), δηλαδή μπαίνοντας στο προφίλ της winbank θα ισχύουν τα δικαιώματα που είχαν δοθεί στη winbank και στο προφίλ που έχει μεταπέσει από τη GENIKI Bank, θα ισχύουν τα δικαιώματα που ίσχυαν εκεί.

Μετά την επίσκεψη του εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου της εταιρίας, σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, προκειμένου να υπογραφεί η νέα σύμβαση, θα δηλώνεται ποιο από τα δύο προφίλ θα παραμένει, και ποιο θα καταργηθεί.



 5.  Τη συσκευή ΟΤΡ που χρησιμοποιούσα στο GENIKI e-Banking, θα εξακολουθήσω να τη χρησιμοποιώ;

Η συσκευή ΟΤΡ θα χρησιμοποιηθεί μόνο για την πρώτη σας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking. Μετά από αυτό, η συσκευή ΟTP δεν θα σας είναι πλέον χρήσιμη.

Το extraPIN αντιστοιχεί στον Κωδικό που καταχωρούσατε από τη συσκευή Security Token. Η καταχώρηση extraPIN κατά την είσοδό σας στη winbank είναι προαιρετική και μόνο εφόσον έχετε προμηθευτεί τη συσκευή extraPIN generator της Τράπεζας Πειραιώς.

Η χρήση του extraPIN είναι απαραίτητη για συγκεκριμένες συναλλαγές (π.χ. μεταφορές σε τρίτους, εμβάσματα). Το extraPIN είτε αποστέλλεται με ΔΩΡΕΑΝ SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει, είτε μέσω της συσκευής extraPIN generator που μπορείτε να προμηθευτείτε από τα καταστήματα της Τράπεζας.



 6.  Η χρήση της συσκευής ΟΤΡ προσέδιδε μια επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές μου. Υπάρχει κάποια αντίστοιχη υπηρεσία στην       Τράπεζα Πειραιώς;

Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε/χρησιμοποιήσετε δωρεάν την αντίστοιχη υπηρεσία του SMS extraPIN, η οποία απαιτείται σε όλες τις εγχρήματες συναλλαγές (εμβάσματα, μεταφορές κτλ).

Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα δέχεσθε ένα SMS στο κινητό σας που θα περιέχει έναν επιπλέον κωδικό ασφαλείας όταν ξεκινάτε να εκτελείτε εγχρήματες συναλλαγές. Σημειώνεται ότι μετά την αποστολή του SMS ο επιπλέον κωδικός έχει ισχύ ενός λεπτού της ώρας.

Βέβαια, μπορείτε προαιρετικά να προμηθευτείτε από κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς την αντίστοιχη συσκευή extraPIN generator(με ετήσια συνδρομή)προκειμένου να τη χρησιμοποιείτε ακόμα και ως προαπαιτούμενη για την είσοδό σας στην πλατφόρμα winbank.



 7.  Εφόσον πλέον η συσκευή ΟΤΡ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να την επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;

Όχι, δε χρειάζεται να την επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα καθώς πλέον δεν λειτουργεί.



 8.  Μπορώ να δω τις κινήσεις του λογαριασμού μου στο πρώην δίκτυο της GENIKI Bank στην Ελλάδα και για πόσο χρονικό διάστημα;

Θα πρέπει μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να κατευθυνθείτε στο menu με το Ιστορικό Κινήσεων Λογαριασμών Συγχωνευμένων Τραπεζών. Από εκεί μπορείτε να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού από την 1/1/2014.



 9.  Μπορώ να δω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου και τους λογαριασμούς που τηρούσα στη GENIKI Bank;

Ναί, φυσικά.

Όλοι οι λογαριασμοί που τηρούσατε στη GENIKI Bank θα εμφανίζονται κανονικά στο winbank web banking. Έχετε μάλιστα τη δυνατότητα να εξαιρέσετε λογαριασμούς που δεν θέλετε να διαχειρίζεστε, καθώς και να τους επαναφέρετε (ισχύει μόνο για τα φυσικά πρόσωπα και απαιτεί τη καταχώρηση extraPin). Για τα νομικά πρόσωπα η εργασία αυτή γίνεται στο κατάστημα.

Θα πρέπει παρ’ όλα αυτά να γνωρίζετε ότι λόγω της γενικότερης ενοποίησης των συστημάτων των δύο Τραπεζών οι λογαριασμοί σας θα αλλάξουν αριθμό. Για τη διευκόλυνσή σας υπάρχει μετατροπέας λογαριασμών στη winbank (Μεταφορά προς Τρίτους εντός Τράπεζας Πειραιώς) & στα Εργαλεία (Υπηρεσίες πελάτη -> Εργαλεία-> Μετατροπή Λογαριασμού Συγχωνευμένων Τραπεζών) όπου θα μπορείτε καταχωρώντας το λογαριασμό της GENIKI Bank να ενημερωθείτε για τον αντίστοιχο αριθμό λογαριασμού της Τράπεζας Πειραιώς.



 10.  Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα φορέα ή επιχείρηση, μέσω του GENIKI e-Banking. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές θα πραγματοποιούνται πλέον από την υπηρεσία winbank web banking



 11.  Οι επαναλαμβανόμενες/μεταχρονολογημένες εντολές που είχα ορίσει μέσα από το GENIKI e-Banking θα εξακολουθήσουν να         ισχύουν;

Οι εντολές θα μεταφερθούν κανονικά στο winbank web banking και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από εσάς:

  • Μεταφορές σε λογαριασμό ιδίου
  • Μεταφορές σε λογαριασμό τρίτου
  • Μεταφορές σε άλλες Ελληνικές τράπεζες
  • Μεταφορές σε τράπεζες του εξωτερικού

Οι εντολές που αφορούν σε πληρωμές Οργανισμών (πχ. Δημοσίου, Τηλεπικοινωνιών κλπ), δεν θα μεταφερθούν, και μετά τη μετάπτωση απαιτείται να γίνει εκ νέου η καταχώρησή τους μέσω του winbank web banking.



 12.  Μπορώ μέσω του winbank web banking να ελέγχω τις πιστωτικές κάρτες που διατηρώ στην GENIKI Bank;

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία winbank web banking  μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε λεπτομερή ανάλυση των κινήσεων ή των λογαριασμών των καρτών σας.