Συχνές ερωτήσεις πιστωτικών καρτών πρώην GENIKI Bank

Νέες πιστωτικές κάρτες πρώην GENIKI Bank δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές Ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Νέα κάρτα πρώην GENIKI Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank. Αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της πιστωτικής μου κάρτας;

Ενημερωθείτε για τα χαρακτηριστικά της πιστωτικής κάρτας σας πρώην GENIKI Bank μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας Πειραιώς
ή στο 18 28 38.



 3.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank και επιθυμώ να εκδοθεί κάρτα πρόσθετου μέλους.Υπάρχει αυτή η
      δυνατότητα;


Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας πρώην GENIKI Bank στις περιπτώσεις πρόσθετου μέλους, κάνοντας αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 4.  Ποιές συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα πρώην GENIKI Bank στα ΑΤΜ του δικτύου της
      Τράπεζας Πειραιώς;


Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:

  • Ανάληψη Μετρητών
  • Αλλαγή Pin
  • Πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • Ερώτηση υπολοίπου
  • Ενεργοποίηση κάρτας


 5.  Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:

  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
  • των ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
  • της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο: 18 28 38 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο


 6.  Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:

  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • στα ΑΤΜs της Τράπεζας με κατάθεση μετρητών
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • στα ταμεία των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς


 7.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank, η οποία λήγει σύντομα. Πότε θα παραλάβω την ανανέωση της κάρτας μου;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.



 8.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού.
      Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;


Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας.



 9.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank και δεν θυμάμαι το PIN της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή         του;

Για να αιτηθείτε την επανέκδοση του PIN, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, είτε καλέστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 18 28 38 ή από το εξωτερικό στο +302103288000.



 10.  Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας πρώην GENIKI Bank που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.



 11.  Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα πρώην GENIKI Bank σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;

Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.



 12.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω SMS ή email κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:

  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή


 13.  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την πιστωτική κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.



 14.  Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής πιστωτικής κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 182838 ή από το εξωτερικό στο +302103288000, 24 ώρες το 24ωρο.



 15.  Οι υπηρεσίες Verified by Visa & MasterCard SecureCode ισχύουν για τις πιστωτικές κάρτες πρώην GENIKI Bank;

Οι υπηρεσίες Verified by Visa & MasterCard SecureCode προσωρινά δεν είναι διαθέσιμες. Για την επανεργοποίησή τους θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.