Ασφάλειες Ζωής - Υφιστάμενα Ασφαλιστήρια

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης της πρώην Ελληνικής Τράπεζας και είχα ένα ασφαλιστήριο ζωής, μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει πλέον;

Το ασφαλιστήριο σας παραμένει σε ισχύ με τα ίδια προνόμια και όρους που το είχατε συνάψει.


 2.  Το ασφαλιστήριο μου το πλήρωνα μέσω πάγιας εντολής από τραπεζικό λογαριασμό, είναι σε ισχύ ή πρέπει να τη        καταχωρήσω εκ νέου;

Η πάγια εντολή σας είναι σε ισχύ, δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε καμία περαιτέρω ενέργειά.


 3.  Έχω ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα στην πρώην Ελληνική Τράπεζα και θα ήθελα να ελέγξω τη μέχρι τώρα αξία εξαγοράς       του.

Για να ενημερωθείτε για το ποσό μερικής ή ολικής εξαγοράς του προγράμματος σας, παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας  με την METLIFE ALICO στο τηλέφωνο 210 87 87 300.

Γενικές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής και είχα ένα ομαδικό ασφαλιστήριο, θα ισχύει μετά την ένωση των τραπεζών;

Βεβαίως το ομαδικό ασφαλιστήριο που συμμετέχετε παραμένει σε ισχύ με τα προνόμια που είχατε υπογράψει. 


 2.  Πώς θα πληρώσω το ασφαλιστήριο μου;

Ο τρόπος πληρωμής σας παραμένει ο ίδιος, μέσω πάγιας εντολής.


 3.  Θα ήθελα να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου ή να προσθέσω μια extra ασφάλιση στο ήδη υπάρχον ασφαλιστικό πρόγραμμα.

Παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας  με την METLIFE ALICO στο τηλέφωνο 210 87 87 300. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Tράπεζας Πειραιώς.