Συχνές ερωτήσεις πιστωτικών καρτών του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα

Νέες πιστωτικές κάρτες του πρώην δικτύου CPB Bank δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Νέα κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύουτης Τράπεζας Πειραιώς για να κάνετε αίτηση για έκδοση κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Έχω στην κατοχή μου πιστωτική κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank και δεν την έχω ενεργοποιήσει. Θα μπορούσα να την                         ενεργοποιήσω;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.



 3.  Είμαι κάτοχος ενεργής πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank και έχω ξεχάσει το PIN της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την         επανέκδοσή του;

Για να αιτηθείτε την επανέκδοση του PIN, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, είτε καλέστε στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 182838 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288 000.



 4.  Πού μπορώ να καλέσω για απώλεια / κλοπή της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής, μπορείτε να καλέσετε 24 ώρες το 24ωρο στην τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 182838 ή στο 210 328 8000.



 5.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/                             απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας.



 6.  Ποιες συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank, στα ΑΤΜ της Τράπεζας                 Πειραιώς;

Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:


  • ανάληψη μετρητών
  • ερώτηση υπολοίπου
  • αλλαγή PIN
  • πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • ενεργοποίηση κάρτας


 7.  Πως θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:


  • των ATMs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
  • της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • της Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα 182838 και 210 328 8000, 24 ώρες το 24ωρο


 8.  Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank;

Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:


  • στα ταμεία δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • στα ΑΤΜ του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς


 9.  Iσχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.



 10.  Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;

Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.



 11.  Οι υπηρεσίες Verified by Visa & MasterCard SecureCode ισχύουν για τις πιστωτικές κάρτες του πρώην δικτύου CPB Bank;

Oι υπηρεσίες Verified by Visa & MasterCard SecureCode προσωρινά δεν είναι διαθέσιμες. Για την επανεργοποίηση τους θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.



 12.  Πως μπορώ να κάνω αίτημα για αύξηση του πιστωτικού ορίου της κάρτας μου του πρώην δικτύου CPB Bank;

Για αίτημα αύξησης πιστωτικού ορίου μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.



 13.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου CPB         Bank;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:

  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή