Συχνές ερωτήσεις εταιρικών καρτών του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας εταιρικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Νέα εταιρική κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να κάνετε αίτηση για έκδοση εταιρικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης επιπλέον πρόσθετων εταιρικών καρτών του πρώην δικτύου CPB Bank για την εταιρεία μου;

Εφόσον έχετε ήδη εταιρική κάρτα πρώην CPB Bank, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με το οποίο συνεργάζεστε για να αιτηθείτε την έκδοση επιπλέον πρόσθετων καρτών.



 3.  Έχω στην κατοχή μου εταιρική κάρτα του πρώην δικτύου CPB Bank και δεν την έχω ενεργοποιήσει. Θα μπορούσα να την ενεργοποιήσω;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ είτε καλώντας στο 210 3898989 ή στο 18 28 38 ή στο +30 210 3288000.



 4.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank και έχω ξεχάσει το PIN της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή του;

Για την επανέκδοση του PIN, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 5.  Πού μπορώ να καλέσω για απώλεια / κλοπή της εταιρικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 18 28 38 ή στο 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο.



 6.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάστασή της κάρτας σας, προσκομίζοντας το υφιστάμενο πλαστικό.



 7.  Πως θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της εταιρικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:
    • της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
    • της Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 18 28 38 ή στο 210 32 88 000, 24 ώρες το 24ωρο
    • των ΑΤΜs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς



 8.  Που μπορώ να πληρώνω το λογαριασμό της εταιρικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank;

Μπορείτε να πληρώνετε το λογαριασμό της εταιρικής κάρτας σας:
    • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
    • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
    • στα ΑΤΜs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, με κατάθεση μετρητών
    • στα ταμεία του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
    • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς


 9.  Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής μου κάρτας του πρώην δικτύου CPB Bank που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού που είχατε δηλώσει, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.


 10.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την εταιρική μου κάρτα του πρώην δικτύου CPB         Bank;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:

  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή