Προπληρωμένες κάρτες - Πρώην ATEbank - F.A.Q.

Η προπληρωμένη κάρτα ΑΤΕbank Prepaid έχει αντικατασταθεί με την Πειραιώς Prepaid Card και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συναλλαγές.

Με την Πειραιώς Prepaid σας καλοσωρίζουμε στον κόσμο των ευέλικτων προπληρωμένων καρτών. Η Πειραιώς Prepaid προσφέρεται σε 3 μορφές: Gift, για δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα, Reloadable επαναφορτιζόμενη, για ασφάλεια και έλεγχο στις αγορές σας μέσω internet και σε οποιαδήποτε επιχείρηση στον κόσμο και Virtual μη επαναφορτιζόμενη (χωρίς πλαστικό), αποκλειστικά για online αγορές.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Έχω ακόμα την κάρτα ATEBank Prepaid. Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

Από τις 20/5/2013, έχει διακοπεί η δυνατότητα συναλλαγών με την κάρτα ATEBank Prepaid. Εφόσον επιθυμείτε να εκδώσετε νέα προπληρωμένη κάρτα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ATEbank για να προμηθευτείτε τη νέα Πειραιώς Prepaid.



 2.  Έχω υπόλοιπο στην παλιά μου κάρτα ATEBank Prepaid. Μπορώ να το εισπράξω;

Βεβαίως και μπορείτε, σε ένα από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ATEbank έχοντας μαζί σας την κάρτα και την ταυτότητα σας.



 3.  Έχω ακόμα την κάρτα ATEBank Prepaid. Πώς μπορώ να την αντικαταστήσω; Η αντικατάσταση είναι δωρεάν;

Για να αντικαταστήσετε την παλιά κάρτα μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ATEbank για να προμηθευτείτε τη νέα Πειραιώς Prepaid. Η περίοδος δωρεάν αντικατάστασης έχει λήξει, αφού διήρκεσε 3 μήνες, από 19/3 έως και 21/6/2013. Από 25/6/2013, η έκδοση της νέας Πειραιώς Prepaid υπόκειται στην ισχύουσα τιμολόγηση (έξοδα έκδοσης και 1ης φόρτισης: €5).



 4.  Έχω υπόλοιπο στην παλιά μου κάρτα ATEBank Prepaid, ωστόσο δεν μπορώ να περάσω από κατάστημα για να το εισπράξω.       Υπάρχει η δυνατότητα να πιστωθεί στο λογαριασμό μου ή στην πιστωτική μου κάρτα;

Μπορείτε να παραλάβετε το υπόλοιπό σας αποκλειστικά και μόνο από το σύνολο των καταστημάτων του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ATEbank στην Ελλάδα οποιαδήποτε στιγμή. Τα καταστήματα μπορείτε να τα βρείτε εδώ.



 5.  Θέλω να ενημερωθώ για συναλλαγές που έχω κάνει με την κάρτα ATEbank Prepaid. Πού θα απευθυνθώ;

Μπορείτε να καλέσετε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας, στο τηλέφωνο 18 28 38, προκείμενου να ενημερωθείτε για τα στοιχεία που επιθυμείτε.



 6.  Έχω δηλώσει την κάρτα ΑΤΕBank Prepaid ως τρόπο πληρωμής σε ηλεκτρονικό κατάστημα ή σε πάγια εντολή. Τι πρέπει να κάνω;

Από τις 20/5/2013, έχει διακοπεί η δυνατότητα συναλλαγών με την ATEBank Prepaid. Συνεπώς δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν πληρωμές/ πάγιες εντολές με χρέωσή της. Θα πρέπει να ενημερώσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα με τα στοιχεία μίας άλλης κάρτας ως τρόπο πληρωμής.



 7.  Η κάρτα Πειραιώς Prepaid που απέκτησα δεν αναγράφει πάνω το ονοματεπώνυμό μου. Θα έχω κάποιο πρόβλημα στις       συναλλαγές μου;

Στις προπληρωμένες κάρτες δεν είναι υποχρεωτική η αναγραφή του ονοματεπωνύμου του κατόχου τους. Η χρήση και οι λειτουργίες της κάρτας σας δεν επηρεάζονται από το γεγονός ότι δεν αναγράφεται το όνομά σας πάνω στο πλαστικό. Σε περίπτωση που σας ζητηθεί σε εξ’ αποστάσεως συναλλαγή (μέσω internet ή τηλεφώνου), θα πρέπει να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας.



 8.  Καταχώρησα την κάρτα μου Πειραιώς Prepaid στο paypal και με ενημέρωσαν πως χρειάζομαι ένα 4ψήφιο κωδικό για να       ολοκληρωθεί η διαδικασία. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Εάν διαθέτετε κάρτα Πειραιώς Prepaid Virtual ή Gift, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 18 28 38 για να ενημερωθείτε για τον κωδικό.

Εάν διαθέτετε κάρτα Πειραιώς Prepaid Reloadable, μπορείτε να ενημερωθείτε για τον κωδικό είτε μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στο 18 28 38  είτε μέσω της υπηρεσίας winbank web banking > Κινήσεις Κάρτας, εφόσον διαθέτετε κωδικούς.