Καταναλωτικά Δάνεια

Οι ερωτήσεις - απαντήσεις που ακολουθούν αποτελούν μία προσπάθεια παροχής της βασικής πληροφόρησης των υφιστάμενων δανειοληπτών καταναλωτικών δανείων πρώην ΑΤΕbank σχετικά με τα ισχύοντα χαρακτηριστικά, τις διαδικασίες και τους τρόπους εξυπηρέτησής τους. Με την ενοποίηση των συστημάτων, οι δανειολήπτες έχουν πλέον ενημέρωση από περισσότερα εναλλακτικά δίκτυα συγκριτικά με πριν (winbank phone banking και mobile application), ενώ μπορούν να εξυπηρετηθούν από πολλά περισσότερα σημεία για την εξόφληση της δόσης του δανείου τους.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Τι επιτόκιο θα έχει το δάνειό μου μετά την ενοποίηση συστημάτων;

Το επιτόκιό σας θα είναι αυτό που έχει συμφωνηθεί με την πρώην ΑΤΕbank.



 2.  Θα υπάρξει τροποποίηση της δόσης του δανείου μου;

Η δόση σας όπως και η ημερομηνία πληρωμής θα είναι η ίδια με αυτήν που είχατε πριν την ενοποίηση.



 3.  Θα υπάρξει μεταβολή στην διάρκεια του δανείου μου;

Η διάρκεια του δανείου σας θα είναι αυτή που έχετε συμφωνήσει με την πρώην ΑΤΕbank.



 4.  Πώς θα μπορώ να ελέγξω τα στοιχεία του δανείου μου; (ποσό επόμενης δόσης, ημερομηνία πληρωμής, ενήμερο ποσό κλπ)

Θα μπορείτε να ενημερωθείτε από όλο το διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ΑΤΕbank, και από τις υπηρεσίες winbank web bankingwinbank phone banking και winbank mobile App.



 5.  Στην πρώην ΑΤΕ το δάνειό μου εξοφλούνταν αυτόματα μέσω του καταθετικού μου λογαριασμού. Θα συνεχίζει να εξοφλείται με         τον ίδιο τρόπο;

Σωστά. Ο καταθετικός σας λογαριασμός όπως και το δάνειο σας, θα μεταπτωθούν στην τράπεζα Πειραιώς και θα εξακολουθεί να ισχύει η εντολή της αυτόματης εξόφλησης.



 6.  Θα μπορώ να κάνω κατάθεση στο λογαριασμό του δανείου μου σε οποιοδήποτε κατάστημα του Διευρυμένου Δικτύου της        Τράπεζας Πειραιώς & πρώην ATEbank;

Φυσικά, το Διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας Πειραιώς & πρώην ΑΤΕbank είναι διαθέσιμο για όλες τις συναλλαγές σας.



 7.  Έχω καταναλωτικό δάνειο και στην πρώην ATEbank και στην Τράπεζα Πειραιώς. Θα πληρώνω δύο διαφορετικές δόσεις στα         δύο δάνεια ή θα ενοποιηθούν;

Προς το παρόν θα συνεχίσετε να εξοφλείτε κανονικά τα δάνειά σας και εφόσον τεθεί ζήτημα συγχώνευσής τους, θα ενημερωθείτε από την τράπεζα.



 8.  Μέχρι σήμερα, είχα τη δυνατότητα να πληρώνω απευθείας το τοκοχρεωλυτικό δάνειό μου με τη χρεωστική μου κάρτα μέσω        ΑΤΜ, καταστήματος αλλά και web banking. Μετά θα έχω αυτήν τη δυνατότητα;

    • Εάν το δάνειό σας έχει συνδεθεί με καταθετικό λογαριασμό, θα εξακολουθήσετε να έχετε αυτή τη δυνατότητα
    • Εάν το δάνειό σας δεν έχει συνδεθεί με καταθετικό λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα της πληρωμής του με μετρητά, σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της τράπεζας. Επιπλέον, μπορείτε να συνδέσετε το δάνειό σας με λογαριασμό, στον οποίο θα μπορείτε να καταθέτετε χρήματα μέσω ATM, διευρυμένου δικτύου καταστημάτων Τράπεζας Πειραιώς & πρώην ΑΤΕbank, web ή phone banking προκειμένου να εξοφληθεί αυτόματα η μηνιαία δόση σας.


 9.  Θα μπορώ να πληρώνω το ανοικτό μου δάνειο μέσω ΑΤΜ αλλά και web banking όπως μέχρι σήμερα;

Μάλιστα, επιπλέον θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε την πληρωμή και τηλεφωνικά, μέσω της υπηρεσίας winbank phone banking.



 10.  Θα χρειαστεί να υπογράψω νέα σύμβαση για το δάνειό μου;

Θα ισχύει η αρχική σύμβαση που έχετε υπογράψει με την πρώην ΑΤΕbank.



 11.  Ο αριθμός λογαριασμού του δανείου μου φαίνεται να είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα μέχρι σήμερα. Αυτό σημαίνει           ότι έχει αλλάξει το δάνειο μου;

Το δάνειό σας ισχύει με τις ίδιες προϋποθέσεις που είχατε μέχρι σήμερα. Η αλλαγή στον αριθμό του λογαριασμού σας έχει γίνει για λειτουργικούς λόγους στα πλαίσια της ενοποίησης των συστημάτων της πρώην ΑΤΕbank με τη τράπεζα Πειραιώς και δεν επηρεάζει τη λειτουργία του δανείου σας



 12.  Θα έχω την δυνατότητα να συνδέσω τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου μου με την χρεωστική μου κάρτα της          Τράπεζας Πειραιώς;

Βεβαίως, θα μπορείτε να προχωρήσετε στην σύνδεση μέσω οποιοδήποτε καταστήματος του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς & πρώην ΑΤΕbank.



 13.  Θα μπορώ να κάνω ανάληψη από το ανοικτό μου δάνειο μέσω της χρεωστικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς;

Μάλιστα, εφόσον την συνδέσετε με τον λογαριασμό του δανείου η κάρτα θα σας εξυπηρετεί κανονικά για αναλήψεις μετρητών και αγορές.



 14.  Το επιτόκιο που είχα για το όριο υπερανάληψης του λογαριασμού μου θα υποστεί κάποια μεταβολή;

Το επιτόκιό σας θα είναι ίδιο με αυτό που είχατε πριν την ενοποίηση.



 15.  Το δάνειο μου έχει καθυστέρηση, πού θα μπορώ να απευθυνθώ για να ενημερωθώ;

Σε όποιο από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς & πρώην ATEbank σας εξυπηρετεί.