Ασύρματο και ενσύρματο τερματικό POS Paycenter

Με τα τερματικά POS Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς, προσφέρετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να κάνουν συναλλαγές με κάρτες στο φυσικό κατάστημά σας (mini-market, εστιατόριο, κομμωτήριο κ.λπ.)

Ποιο τερματικό να επιλέξετε;

Όλα τα τερματικά που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς δέχονται συναλλαγές με εισαγωγή της κάρτας στο τερματικό, ανέπαφα ή και με ανάγνωση της μαγνητικής πίστας.

Μπορείτε να επιλέξετε ενσύρματο ή ασύρματο POS, ανάλογα με τις ανάγκες σας:

  • Αν η φύση της επιχείρησης ή του καταστήματός σας δεν απαιτεί μεταφορά του POS, το ενσύρματο POS αποτελεί μία ιδανική λύση για εσάς και χρειάζεται μόνο μία γραμμή τηλεφώνου ή Ethernet και πρόσβαση στο ρεύμα για να τεθεί σε λειτουργία.
  • Αν θέλετε να μεταφέρετε το POS σας εντός ή εκτός του καταστήματός σας, το ασύρματο POS σας παρέχει ευελιξία και ευκολία στη χρήση αφού μεταφέρεται εύκολα. Χάρη στην ενσωματωμένη SIM κάρτα του, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε οπουδήποτε. Αποτελεί την ιδανική λύση αν έχετε εστιατόριο, για να μπορούν οι πελάτες σας να πληρώσουν στο τραπέζι τους ή αν έχετε πρατήριο καυσίμων, να δεχθείτε πληρωμή χωρίς να βγει ο πελάτης από το αυτοκίνητό του.

Ποιες κάρτες υποστηρίζονται από τα τερματικό POS Paycenter;

Με τις συσκευές POS Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς η επιχείρησή σας αποδέχεται συναλλαγές με:

  • πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, V-Pay, MasterCard και Maestro
  • κάρτες China Union Pay
  • την Αγροτοκάρτα της Τράπεζας Πειραιώς (εφόσον η επιχείρηση σας είναι Πρατήριο Καυσίμων ή εμπορεύεται Αγροεφόδια)
  • την Κάρτα Αλληλεγγύης

Παράλληλα, μέσω των τερματικών POS Paycenter γίνεται δεκτή η Κάρτα Αποδείξεων.

Τι κερδίζετε με την εγκατάσταση τερματικού POS Paycenter στην επιχείρησή σας;

Με την εγκατάσταση τερματικού POS Paycenter στην επιχείρησή σας, αποκομίζετε πολλαπλά οφέλη:

  • Aυξάνετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας προσφέροντας άλλον έναν τρόπο πληρωμής στους πελάτες σας
  • Οι συναλλαγές στην επιχείρησή σας πραγματοποιούνται με ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς να διαχειρίζεστε μετρητά
  • Μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας πληρωμή με άτοκες δόσεις, ενώ η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει και την δυνατότητα προεξόφλησης των αγορών με δόσεις, για την επιχείρησή σας
  • Το ποσό των συναλλαγών πιστώνεται στο λογαριασμό της επιχείρησής σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίησή τους
  • Μπορείτε να επωφεληθείτε από την Υπηρεσία Άμεσης Μετατροπής Νομίσματος (Dynamic Currency Conversion- DCC) για συναλλαγές σε νομίσματα εκτός ευρώ, για να μπορεί ο πελάτης σας να επιλέξει να χρεωθεί η κάρτα του στο νόμισμα της χώρας του. Εφόσον η επιχείρησή σας εξυπηρετεί και κατόχους καρτών έκδοσης χωρών εκτός Ευρώ, μπορείτε μέσω της υπηρεσίας DCC να ελαχιστοποιήσετε την προμήθεια που χρεώνεστε, ενώ την ίδια στιγμή ο πελάτης σας θα γνωρίζει την στιγμή της συναλλαγής, το ακριβές ποσό που θα χρεωθεί στην κάρτα του. Η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, όπως εστιατόρια, ξενοδοχειακές μονάδες, πρατήρια καυσίμων, rent a car, τουριστικά είδη, κ.α.
  • Μπορείτε να αιτηθείτε την εγκατάσταση στο POS σας (στο μοντέλο VX520) της υπηρεσίας Easypay POINToint, μέσω της οποίας η επιχείρησηή σας γίνεται σημείο είσπραξης λογαριασμών (κοινής ωφέλειας, τηλεφώνου, φυσικού αερίου, κ.α.) και άλλων οφειλών (δημοσίου, τελών κυκλοφορίας, κ.α.) πληρωμής λογαριασμών κοινής ωφέλειας, τηλεφώνου, φυσικού αερίου κ.λπ.. Η υπηρεσία προσφέρεται για mini markets, supermarkets, περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, βιβλιοπωλεία/χαρτικά, κ.α. παρεμφερείς δραστηριότητες.

Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει τις υπηρεσίες αποδοχής καρτών, μέσω των ακόλουθων επιλογών:

  • Με εγκατάσταση τερματικών της Τράπεζας Πειραιώς
  • Μέσω τερματικών Cardlink τα οποία ήδη είναι εγκατεστημένα στην επιχείρηση ή τα οποία έχει προμηθευτεί μέσω Cardlink η επιχείρηση
  • Μέσω τερματικών τα οποία έχουν παρασχεθεί από τις εταιρείες Euronet, EDPS ή First Data

Σας προσφέρουμε 24ώρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη, 365 ημέρες το χρόνο, καλώντας στο 18 28 38 ή στο 210 3898954 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.

Αποκτήστε POS σε 5 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας.
  3. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  4. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  5. Παραλαμβάνετε στην έδρα της επιχείρησής σας το τερματικό με απλές και αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης, έτοιμο για να τεθεί σε λειτουργία.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται τόσο σε πελάτες όσο και σε μη πελάτες της Τράπεζας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνετε πελάτης της Τράπεζας, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.