vPOS για συναλλαγές μέσω τηλεφώνου

Με την υπηρεσία vPOS Paycenter, η Τράπεζα Πειραιώς σας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις Virtual POS για να δέχεστε πληρωμές μέσω τηλεφώνου, με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη κάρτα Visa ή MasterCard.

Ολοκληρωμένες λύσεις VPOS

Με την υπηρεσία vPOS Paycenter, μπορείτε να δέχεστε πληρωμές με κάρτες μέσω τηλεφώνου τόσο μέσω της άμεσα διαθέσιμης web σελίδας που έχουμε δημιουργήσει για την εξυπηρέτησή σας, όσο και μέσω web services.

Έτσι η υπηρεσία εισπράξεων από τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματωθεί σε:

  • Εφαρμογές της επιχείρησης από τρίτους κατασκευαστές ή tailor-made
  • Εφαρμογές CRM
  • Πλατφόρμες ERP, ticketing/reservation
  • Άλλες υποδομές

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, λαμβάνετε ενημέρωση για την ολοκλήρωση αυτής.Η υπηρεσία ενδείκνυται για χρήση από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρά τουριστικά καταλύματα, επιχειρήσεις ενοικίασης σκαφών και αυτοκινήτων, κ.α.

Πλεονεκτήματα


  • Οι λύσεις vPOS προσφέρουν ευκολία και ταχύτητα κατά την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ο χρόνος ολοκλήρωσης συναλλαγής είναι σημαντικά μικρότερος από το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση μίας συναλλαγής σε φυσικό τερματικό POS
  • Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός, αφού η εφαρμογή vPOS είναι προσβάσιμη με ασφαλή σύνδεση μέσω internet
  • Η υπηρεσία vPOS μπορεί να χρησιμοποιείται την ίδια στιγμή από έναν ή περισσότερους χρήστες με διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης, ανάλογα με τις επιλογές σας
  • Οι εξελιγμένες δυνατότητες της λύσης την καθιστούν ιδανική σε περιβάλλοντα με πολλούς χρήστες, όπως τα οργανωμένα τηλεφωνικά κέντρα (call centres)

Αποκτήστε λύσεις vPOS σε 6 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Εξειδικευμένος υπάλληλος επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας προτείνει την ιδανικότερη λύση ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  3. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας και ενημέρωση με όλες τις απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες.
  4. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  5. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  6. Επικοινωνεί μαζί σας τεχνικός προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διασύνδεσης με την πλατφόρμα Paycenter.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται τόσο σε πελάτες όσο και σε μη πελάτες της Τράπεζας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνετε πελάτης της Τράπεζας, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.