Εγγραφή στην υπηρεσία winbank phone banking

Με την υπηρεσία winbank phone banking της Τράπεζας Πειραιώς μπορείτε να πραγματοποιείτε τις τραπεζικές και χρηματιστηριακές συναλλαγές σας με ασφάλεια μέσω τηλεφώνου, σταθερού ή κινητού. Οι συναλλαγές σας διεκπεραιώνονται όλο το 24ωρο μέσω του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης στο τηλεφωνικό κέντρο της υπηρεσίας ή μέσω προηγμένου συστήματος διαδραστικής φωνητικής απόκρισης (IVR). Για τη χρήση της υπηρεσίας αρκεί να είστε πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς με χρεωστική κάρτα και τηλέφωνο.

Τι χρειάζεται για την εγγραφή σας

Η εγγραφή γίνεται αμέσως με τους εξής τρόπους:


    • Μέσω winbank web banking

 1.   Κάντε είσοδο στο winbank web banking με τους κωδικούς σας.

 2.   Επιλέξτε το menu «Αγορές & Αιτήσεις» > Τραπεζικά Προϊόντα & Υπηρεσίες > winbank phone banking και
        ακολουθήστε τα βήματα.


    • Μέσω καταστήματος

Σημείωση:

Μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας

  • Αν καλείτε από τον αριθμό τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας (χωρίς απόκρυψη αριθμού), θα χρειαστεί να αναφέρετε ή να πληκτρολογήσετε μόνο τον προσωπικό σας Κωδικό Ασφαλείας (PIN*)
  • Αν καλείτε από διαφορετικό αριθμό τηλεφώνου, κινητό ή σταθερό, θα αναφέρετε ή θα πληκτρολογήσετε πρώτα τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά τον προσωπικό σας Κωδικό Ασφαλείας (PIN*)

Ο προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας είναι ο ίδιος με αυτόν της χρεωστικής σας κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς. Ωστόσο, αν εσείς το επιθυμείτε, μπορείτε να τον αλλάξετε με κάποιον άλλον (6ψηφιο) της δικής σας επιλογής και ο οποίος θα ισχύει MONO για την υπηρεσία winbank phone banking.