Αποστολή Εγγράφων

Με την νέα υπηρεσία «Αποστολή Εγγράφων» μπορείτε να υποβάλετε έγγραφα μέσω του Piraeus e-banking, εκτός των εγγράφων που φέρουν την υπογραφή σας για να χρησιμοποιηθούν στη διεκπεραίωση τραπεζικών εργασιών. Τα έγγραφα υποβάλλονται σύμφωνα με τις αιτήσεις που έχετε λάβει από την τράπεζα.

Πλεονεκτήματα

  • Απλοποίηση και ταχύτερη διεκπεραίωση των απαιτούμενων διαδικασιών, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κατάστημα
  • Καλύτερος έλεγχος της διακίνησης των εγγράφων μέσω του Ιστορικού της υπηρεσίας

Πώς λειτουργεί

  • Βλέπετε και επεξεργάζεστε τις αιτήσεις που έχετε λάβει από την τράπεζα για τις οποίες εκκρεμεί να αποστείλετε έγγραφα.
  • Επισυνάπτετε το απαιτούμενο έγγραφο ή απορρίπτετε την αίτηση
  • Βλέπετε το ιστορικό των αιτήσεών σας.
  • Ενημερώνεστε για την πορεία του αιτήματος λήψης εγγράφου και την αποδοχή του ή όχι από την Τράπεζα, μέσω του Piraeus e-banking αλλά και με email.

Ποιους Αφορά

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Piraeus e-banking και στο μενού Αγορές & Αιτήσεις > Αποστολή Εγγράφων.